2010 m. kovo 30 d., antradienis

Interviu: Kristine Bezbaile


Kristine Bezbaile, yra devyniolikmetė Latvių snieglentininkė ir wakeboarderė, abiejose šiose srityse laimėjusi ne vieną titulą ir šiuo metu yra viena geriausių snieglentininkių Baltijoje. Be to ji dar ir nuoširdus linksmas ir nuolat besišypsantis žmogeliukas. Taigi, pamaniau, kad bus įdomu pasikalbėti. Apie snieglentes ir kitą sportą, gyvenimą ir snieglenčių sceną Latvijoje.

A: Taigi, Kristine, prisistatyk: kur čiuoži, kas tave remia, koks tavo set up'as?

KB: Esu Kristine Bezbaile. Man 19m, aš esu besišypsanti ir pozityvi mergina iš Latvijos. Dažniausiai čiuožiu Cesyje, Žagarkalnyje, tai palyginus nedidelė vieta šredinimui, bet, mano nuomone, taip pat ir pati geriausia, nes parke yra labai įvairios kliūtys. Jis yra apie 80 km nuo Rygos. Tiesa pasakius, tikrų rėmėjų neturiu! Tik galiu gauti tam tikras nuolaidas vietinėje parduotuvėje Burusports ir tiek :(. Mane remia tėvai. Tad didelis ačiū jiems! Mano snieglenčių sporto set up'as: Ride Fever lenta, Drake apkaustai, senos rožinės kelnės ir stilinga Volcom striukė. Mano gera draugė man atsiuntė ją iš Kinijos, yeah (rock). Mano wakeboardo set up'as: Sin Hyperlite lenta, Sinn apkaustai ir Ion gelbėjimosi liemenė.

A: Kada pradėjai čiuožti snieglente ir ką pamanei apie šį sportą pirmą kartą pabandžiusi?

KB: Snieglentinėti pradėjau prieš 5 metus (2004), dėka savo brolio. Tuo metu jis žaidė futbolą ir jo treneris kiekvieną savaitę pasiimdavo du geriausius žaidėjus į trasas. Kiekvieną kartą grįžęs namo jis pasakodavo, kad snieglentės yra jėga, kad tu turėtum pabandyti ir panašiai. Ir aš pabandžiau. Mano pirmas kartas buvo nepamirštamas, nuostabus, pilnas spalvingų emocijų. Vis dar pamenu, kaip drebėjo mano kojos ir greitėjo širdies plakimas prieš pirmą nusileidimą. Aš buvau džiaugsminga ir laiminga ir niekada nepamiršiu tos dienos :).

A: Koks buvo tavo pirmasis išmoktas triukas?

KB: Hmm mano pirmas triukas...leisk pagalvoti. Tikriausiai boardslide ant dėžės arba kink dėžės arba indy grabas, nesu tikra. Bet pamenu, kokia laiminga buvau, kai išmokau boardslide'ą ant C box :).



A: Kokia buvo pati linksmiausia/juogingiausia akimirka, kurią patyrei ant snieglentės?

KB: Taip, man nuolat pasitaiko juokingų akimirkų ant snieglentės. Pavyzdžiui, mokiausi naują triuką ant tramplino, nukrentu apačioje ir susiplėšau kelnes juokingoje vietoje, dabar ten yra didelis lopas.

A: Ką tau davė snieglenčių sportas?


KB: Snieglenčių sportas mane išmoko daugybę dalykų, tokių kaip koncentracijos, kūrybingumo, atsidavimo, tikslų siekimo ir pasitikėjimo savimi. Kai pradedu analizuoti savo aistrą sportui, suprantu, kad toks gyvenimo būdas daro mano asmenybę spalvingesne.

A: Ką darai, kai nori išmokti naują triuką, bet baisu pabandyti?

KB: Bandau visų pirma jį padaryti ant batuto, tada mažesnio tramplino. Muzika man taip pat daug padeda, kartais paprašau kieno nors patarimo :).



A: Su kuo tau labiausiai patinka čiuožti, ar labiau mėgsti čiuožti viena?

KB: Man labiausiai patinka čiuožti vienai su savo iPod ;D. Bet visada smagu čiuožti su broliu. :)

A: Šitas yra tikras klišė, bet su kuo labiau mėgsti čiuožti, vaikinais ar merginomis.KB: Mano nuomo, geriau čiuožti su vaikinais, nes dauguma jų yra pamišę ir daro beprortiškus dalykus ir todėl tave padrąsina ir padeda išmokti naujus triukus.

A: Kokiu dar sportu užsiimi? Kaip, tavo nuomone, jie papildo vienas kitą?

KB: Aš taip pat wakeboardinu, šiek tiek čiuožiu riedučiais ir užsiimu atletika. Greičiausiai wakeboardinimas labiau kaip alternatyva snieglentėms vasarą, o atletika padeda man išlikti sportiškai.


A: Ar tau užtenka laiko treniruotis, kai gyvenimas ir mokslai tam bando sutrukdyti :D ?


KB: Žinoma, kad sugebu viską suderinti, bet kartais tai tikrai sunku, nes aš noriu geriausio rezultato savo akademiniame darbe lygiai taip kaip ir snieglentėse ir kituose sportuose. Kartais tai reikalauja daugiau laiko, kantrybės ir sunkaus darbo. Ir, manau, kad tai geras būdas išmokti tvarkyti savo laiką ir susidėlioti dienotvarkę.







A: Kartais mums reikia pailsėti nuo adrenalino antplūdžio. Kokie dar tavo hobiai?


KB: Man patinka fotografuoti ir filmuoti. Taip pat mėgstu kurti, pavyzdžiui rengri vakarėlius jaunimui. Man patinka žiūrėti dokumentiką apie įvairius dalykus.



A: Kaip įsivaizduoji save po dešimties metų?

KB: Po 10 metų aš būsiu išmintingesnė ir labiau patyrusi įvairiose gyvenimo srityse. Galbūt būsiu pro snieglentininkė, svajoti juk nedraudžiama :).

A: Pakalbėkim apie snieglenčių sportą Latvijoje. Kokia yra Latvijos scena šiuo metu? Kuo labiausiai domisi vaikinai ir merginos (parku, street ar kita)? Ar manai, kad ji greitai auga? Koks jų čiuožimo lygis?


KB: Manau, kad viskas pozityviai progresuoja. Pavyzdžiui, šį sezoną keletas vyrukų (snieglentininkai) įkūrė baltic snowpark agency. Jie gerina Latvijos snowparkus ir organizuoja įvairius snieglenčių šou.
Čia galite rasti daugiau informacijos. Aš manau, kad tai labai svarbu, nes tai puiki galimybė čiuožti geros kokybės parkuose ir gerinti įgūdžius.
Dauguma snieglentininkų labiausiai domisi parkais, nors yra keletas grupių, kurios čiuožia gatvėje, backcountry. Manau kad čiuožimo lygis kasmet auga, ypač tarp vaikinų, nes visi vienas kita stumia pirmyn.

A: O kaip su merginomis? Ar daug merginų čiuožia parke, boardercross, dalyvauja varžybose? Ar jau pastebėjai augančių mini snieglentininkių su perspektyva?

KB: Jei nuoširdžiai, tai merginų scena skurdi. Mano nuomone, merginos Latvijoje neaktyvios. Pavyzdžiui, niekas nečiuožia gatvėje ar backcountry, per varžybas paprastai būna tik keletas merginų (2-10). Jei būna snieglenčių šou, aš visada vienintelė, kuri dalyvauja. Be to, praeitais metais bandžiau rasti ką nors, kas važiuotu su manimi į Nikita Chikita varžybas, tačiau nieko neradau. Tada norėjau keliauti į Demonium stovyklą pradėti sezoną, bet taip pat niekas nenorėjo. Galiausiai, bandžiau suorganizuoti merginų komandą Red Bull varžyboms Valkoje, bet ir vėl niekas nenorėjo keliauti ir taip toliau... Nežinau, kas blogai su Latvijos merginomis, joms tikriausiai ne taip smarkiai patinka snieglenčių sportas :/. Parkuose čiuožia apie 10 merginų ar panašiai, boardercross 5...

Bet taip, manau, yra keletas mini čiuožėjų, tačiau aš matau daug daugiau berniukų besitrinančių parke :D.

A: Ar jauti paramą merginoms snieglentininkėms savo šalyje?

KB: Nop, nejaučiu JOKIOS. Pavyzdžiui neturiu rėmėjų ir tik galiu gauti keletą nuolaidų ir tiek, visų antrą, vienintelis Latvijos snieglenčių žurnalas "Trieci

enspeks" organizavo geriausių Latvijos snieglentininkų apdovanojimus ir nors buvo daug įvairių nominacijų, tačiau merginų nebuvo, tai visiška diskriminacija :/ ir visų trečia, Latvijos slidinėjimo federacija nesidomi snieglentėmis, jie net neorganizavo Latvijos čempionato slopestyle ir big air rungtyse, tai erzina, bet yra tiesa. Jei nori ko nors pasiekti kaip mergina Latvijoje, turi dėl to kovoti.

A: Ką manai apie Latvijos snieglenčių parkus, kliūčių įvairovę ir tinkamumą skirtingiems lygiams? Ar turi savo mėgstamiausią ir kodėl būtent jį?



KB: Šiuo metu Latvijoje yra daug įdomių parkų su daug kliūčių skirtingiems lygiams. Jap, aš turiu savo mėgstamiausią snieglenčių parką Cesyje (Žagarkalns), nes ten yra ir skirtingų dėžių, ir tramplinų. Tikrai didelė įvairovė, todėl man ten patinka. Dar vienas geras parkas yra Milžkalns. Nors dėžės senos, tačiau tikrai smagūs tramplinai.

A: Ar kasmet vyksta daug snieglenčių varžybų? Ar turi savo mėgstamiausias, kuriose dalyvauji kasmet?

KB: Praeitais metais vyko daug varžybų, bet šiemet ne. Tiesą pasakius, neturiu savo mėgstamiausių, aš tiesiog stengiuosi dalyvauti visose.

A: Kiek pastebėjau praeitų metų Latvijos čempionate ir kaip kasmet padidėja tramplinai ir dėžės, vaikinai šėlsta su naujais slopestyle triukais. Ar manai, kad Latvija turės puikių slopestyle ar net halfpipe pro, kurie užims aukštas vietas aukšto lygio pasaulinėse varžybose (gal net Olimpinėse) tarkim po 5-10 metų?

KB:Tikriausiai Latvija turės puikių slopestyle pro, bet tai priklausys nuo įvairių aplinkybių, pavyzdžiui lėšų, nes jei nori tapt geru snieglentininku, turi dalyvauti ir vasaros varžybose, taip pat Europos lygio varžybose ir taip toliau. Halfpipe pro mes greitai neturėsim, nes neturim halfpipe'ų, taigi ir vietos treniruotis.

1) Rocker ar camber? – Rocker

2) Goofy ar regular- Goofy

3) Park ar pow? – Pow ir backcountry

4)Geriausias tavo triukas? – šypsena

5) Tramplinai, dėžės ar vamzdžiai? Tramplinai ir dėžės

6) Ankstyvas sezonas ar vėlyvas sezonas? Abu

7)Geriausias gėrimas ant kalno? Morkų sultys

8) Muzika ar jokios muzikos ant kalno? Jei taip, kokia? Old School muzika, indy rokas, lengva muzika, tiesa pasakius, priklauso nuo mano nuotaikos.

9)Geriausias snieglenčių filmas? Neturiu vieno geriausio filmo, jų yra labai daug ir dauguma jų man patinka.

10) Ar turi kokių prietarų ant kalno (tarkim apsisukti ant žemės prieš čiuožiant daryti 360 :) )? Nep, neturiu, nors tas sukimasis būtų geras būdas apšilti prieš darant 360 ;).

11)Tavo geriausias apšilimo pratimas? Šiek tiek gimnastikos judesių, skirtingų sukinių ant žemės.

12)
Snieglenčių sportas ir Olimpinės taip ar ne? Kodėl? Taip, nes Olimpinėse žaidynėse susitinka geriausi snieglentininkai, be to šios varžybos vyksta kas 4 metus ir dėl to spaudimas sportininkams būna dvigubas taigi tai puikus būdas parodyti pasauliui, ką sugebi. Taip pat tai puiki galimybė patobulėti.

13) Minkšta lenta ar kieta lenta? Minkšta lenta

14)
Lietuviai turi daugybę anekdotų apie mūsų kaimynus, nors daugumą jų apie estus, tačiau yra keletas ir apie Latvius. Ar jūs turite kokių nors apie Lietuvius (o, aš tikra, kad turite)? Papasakok, savo mėgstamiausią.

Mmm, pas mus ta pati situacija, žinau daugybę anekdotų apie Estus ;D. Bet nežinau tikrai gerų anekdotų apie Lietuvius, nors žinau šitą:

Lietuvis išeina į lauką ir kviečia savo šunį


- Reksas, Reksas !

O šuo atsako:

- Vauvas, Vauvas!

A: Padėka?

KB: Aš noriu pasakyti didelį ačiū savo puikiai šeimai, ypač broliui, nes jis mane labai palaiko. Taip pat noriu pasakyti ačiū visiems vaikinams, kurie man padeda su video ir nuotraukomis.


Kristines varžybų rezultatai:

--2010--

Boards.lv snowboard day slopestyle – 1 vieta
Baltic Rookie challenge sloopstyle – 1 vieta

--2009--

Reinis Big air - 1 vieta

Slalom Reinis - 2 vieta

Latvijos čempionatas big air – 1 vieta

Latvijos čempionatas slopestyle – 2 vieta

Latvijos čempionatas SBX- 2 vieta

Fis SBX - 3 vieta

Baltic Rookie challenge sloopstyle – 2 vieta

ZZ competition extreem sports – skaitytojų simpatija

Nikita video clip contest- specialus prizas

Dalyvavau Jaunimo dienos rail jam, kurio tikslas buvo populiarinti snieglenčių sportą Latvijoje.

Forum rail jam – geriausia snieglentininkė

--2008--

Apdovanojimas- Geriausia snieglentininkė ir žurnalo „Triecienspēks” skaitytojų simpatija

Dalyvavau įvairiuose rail jam'uose

--2007--

Buvo Latvijos nacionalinėje SBX komandoje

Jaunimo Olimpinėse žaidynėse (JACA)- 34 vieta PSL


Wakeboarding

--2009--

Latvijos čempionatas third stage 1.place
Gravity games three time winner 1.place
Apdovanojimas- geriausia wakeboarder'ė 2009

--2008--

Latvijos čempionatas first stage 2.place
Latvijos čempionatas second stage 1.place
Latvijos čempionatas third stage 3.place
Total- Latvijos jaunių čempionė 2008
Lielvardes taurė 2. place
Gravity games 1.place



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą