2010 m. kovo 15 d., pirmadienis

Sekmadienis Liepkalnyje 2010-03-14

Aš ir Mantas pabuvojome vakar Liepkalnyje, parkas nerealus, bet buvo šiltoka, todėl su greičiu kilo problemų (ech, pavasaris). Tik vakarop viskas apledijo. Kaip galite pamatyti www.skaters.lt tituliniame puslapyje, parke yra pora tramplinų, nors ir nedidelių, bet 360 išsukti pakanka, su nestačiais nusileidimais, kas nėra gerai, bet tokio statumo trasoj kitaip neina. Mums atvažiavus abiejų užvažiavimai, o ypač smarkiai nusileidimai buvo sudrožti, tiesiog nusileisdavom į duobę, bet ir vėl- šilta, žmonės čiuožia, sakė, kad vakare buvo normaliai. Dar yra quarter'is, visai smagus ir aukštas. Likęs tas pats vamzdžių lainas- flat-down ir down bei antrieji kink ir down-flat. Dar yra nedidelė siena, vaivorykštė, aukštėjantis boksas su drop'u, įdomiai padarytas C box ir, mano mėgstamiausias, plastmasinis vamzdis ant aukštos pakylos, kuriuo čiuožiant girdi dzrrr- jėga. Visi užvažiavimai ir tramplinai į boksus/reilus buvo tvarkingi, nes ryte mažai žmonių jais čiuožė.
Važiuoju į antrą trampliną
Toma nose grab
Abu išmokom naujų triukų. Mantas padarė 360 50-50 180 ant to plastmasinio vamzdžio, be galo gerai atrodo, kai taip galingai pašoka, sukasi ir dar išsilaiko ant apvalaus vamzdžio, čia ne ant plokščios dėžės ar tramplino nusileidimo nusileist, o ir nušokimas labai status, kaip switch nusileisti ir taip pirmi kartai, kai jis bandė šitą triuką, be to nufilmavau, nors po to dar darė ir gavosi gražesnis, bet niekada nesigauna nufilmuoti geriausių.

Ilsimės
Jolanta
O aš išmokau fs 360 indy, nors tas indy toks į pakabinimą pirštais panašesnis, tačiau jau pačiam 360 orientuojuosi aplinkoje. Taip pat padariau normalų bs 180 (šį sezoną nė vieno nebuvau padarius per trampliną). O geriausia, kad išmokau bs 360 ir padariau jį iš antro karto. Tik po to tapo vis sunkiau nusileisti, nes leidimasis į plokščia nelygią duobę sudėtingas, tai vis ranka pakabindavau arba persisukdavau nusileidus. Bs yra mano natūrali sukimosi pusė, bet pats bs man atrodė baisesnis (iš jo skaudžiau plojiesi), todėl ilgai kankinausi su fs, nes teko save perlaužti ir sugebėti įsivaizduoti, kaip sukuosi į kitą pusę. Taip ar anaip, labai laiminga dėl šito. Dar tikiuosi šį sezoną palėkti į Latviją ir užtvirtinti, nes čia tokius padarius, tai net nežinai, ar moki: kitas greitis, aukštis, skridimas, metimas ten.

Mantas arba shifty arba koks spinas
Vytautas
Mantas neblogai davėsi ir ant sienos su 180'iais. Aš džiaugiausi, kad iš viso sugebėjau ta siena perčiuožti, bet kai reikėjo nufilmuoti- tragedija. O reilams visai nuotaikos nebuvo, iš principo per flat-down žemėjančią dalį perčiuožiau kelis kartus ir dar per kinką, o daugiau šokinėjau, šokinėjau... Mantas per antrąjį kickerį sugebėjo išsukti 540, aš jau įsidrąsinus su fs 360, nusprendžiau, kad esu stipri moteriškė ir sugalvojau, kad galiu pakartoti, tačiau mano sukimosi stilius- ala,tramplinas meta, o aš sukuosi, ant tokių tramplinų su tokiais sukimaisi neveikia :D, tai padariau gerą 360, tada dar prisiverčiau 90, bet likusiems 90 neliko vietos, užtat kaip smagiai plojausi į žemę- balta balta. Po to Mantas netiesiogiai pasakė, kad man ku ku ant tokio bandyt, tikriausiai teisus, bet dabar žinau, kad galėčiau apsisukti. Net gaila, kad sezonas baigiasi, tik dabar įsivažinėjau ir aš, ir Mantas.
Rasa 50-50
Aš bandau panaikinti duobę
Taip pasičiužinėjom kokias 4-5h ir pargrįžom namo. Per visą šitą savaitgalį nuvargau taip, kaip nuo kalnų neatsimenu, kad būčiau pavargusi, bet tik fiziškai, o protiškai visai atsipalaidavau, tik dabar tą protelį reikia vėl paaštrinti ir kibti į mokslus.

Tikriausiai į 360

Ačiū Jolantai ir Rasai už fototo.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą